Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСучкова, И. А.-
dc.date.accessioned2017-07-27T13:16:43Z-
dc.date.available2017-07-27T13:16:43Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationСучкова, И. А. Модели маркетинга услуг / И. А. Сучкова // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 255.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65538-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectмаркетинг услугru_RU
dc.subjectмодели маркетигаru_RU
dc.subjectвнутренний маркетингru_RU
dc.subjectинтерактивный маркетингru_RU
dc.subjectmarketing servicesru_RU
dc.subjectinternal marketingru_RU
dc.subjectinteractive marketingru_RU
dc.titleМодели маркетинга услугru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchkova_I._A..pdf290.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.