Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63542
Title: Моделирование поведения клиентов в маркетинге взаимоотношений
Other Titles: Simulation of customer behavior in relationship marketing
Authors: Акулич, И. Л.
Кудасова, Е. В.
Akulich, I. L.
Kudasova, A. V.
Keywords: культура поведения
субкультура
маркетинг взаимоотношений
поведение клиентов
behaviorial philisophy
subculture
client relationships
relationship marketing
Issue Date: 2016
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Citation: Акулич, И. Л. Моделирование поведения клиентов в маркетинге взаимоотношений / И. Л. Акулич, Е. В. Кудасова // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2016. - № 2. - С. 32-36.
Abstract: В статье анализируется возможное поведение клиентов в условиях реализации маркетинга взаимоотношений. Описываются основные факторы, оказывающие влияние на поведение клиентов, анализируются возможности установления и развития длительных взаимоотношений с клиентом на базе использования моделей их поведения. The article analyzes possible customer behavior under conditions of implementation of relationship marketing. Major factors that influence customer behavior are described; opportunities are analyzed for establishing and developing long-term relationships with clients based on their behavior patterns.
URI: http://srrb.niks.by:8008/jspui/handle/edoc/63542
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2016, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akulich_I._L._s._32_36.pdf254.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.