Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62792
Title: Определение критериев выбора потребителями сыров
Other Titles: Definition of choice criteria by cheese consumers of cheeses
Authors: Лилишенцева, А. Н.
Заболоцкая, Т. А.
Давыдова, Е. А.
Lilishentseva, A. N.
Zabolotskaya, T. A.
Davydova, E. A.
Keywords: сыры;потребительские предпочтения;сенсорные характеристики;выборка сыров;ассортимент сыров;cheese;sensory characteristics;assortment of cheeses;consumer preferences;selection of cheeses
Issue Date: 2016
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Лилишенцева, А. Н. Определение критериев выбора потребителями сыров / А. Н. Лилишенцева, Т. А. Заболоцкая, Е. А. Давыдова // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2016. — Вып. 9. - С. 188-193.
Abstract: В статье приведены результаты исследований потребительских предпочтений при выборе сыров, вырабатываемых в Республике Беларусь. Определены основные критерии, оказывающие влияние на потребительские предпочтения при выборе сыра.
Research results of consumer preferences in cheese selection produced in the Republic of Belarus are provided in the article. The main criteria having impact on consumer preferences of cheese selection are defined.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62792
ISBN: 978-958-564-084-5
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lilishentseva._188_193.pdf280.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.