Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62674
Title: Повышение эффективности медиапланирования на основе интеграции рекламных носителей
Other Titles: Improving efficiency media planning based on the integration of advertising media
Authors: Анохина, Н. Н.
Щербич, Г. А.
Anokhina, N. N.
Scherbich, G. A.
Keywords: медиапланирование;медианосители;интеграция;коммуникация;медиамикс;медиаканалы;рекламные кампании;advertising campaign;media channel;media mix;communication;integration;media planning
Issue Date: 2016
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Анохина, Н. Н. Повышение эффективности медиапланирования на основе интеграции рекламных носителей / Н. Н. Анохина, Г. А. Щербич // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2016. — Вып. 9. - С. 20-24.
Abstract: В статье представлена методика интеграции медианосителей рекламных коммуникаций и проведена ее апробация на конкретных фактических данных. Предложены рекомендации по повышению эффективности медиапланирования на предприятии.
The paper presents a methodology for the integration of communications and advertising media carriers conducted its testing on concrete evidence. Recommendations to improve the effectiveness of media planning at the enterprise.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62674
ISBN: 978-958-564-084-5
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anokhina._20_24.pdf139.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.