Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/25247
Title: Интернет-технологии в маркетинге
Authors: Рыбакова, Э. В.
Rybakova, E. V.
Keywords: имидж предприятия;интернет-реклама;информационные технологии;marketing;Internet
Issue Date: 2002
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Рыбакова, Э. В. Интернет-технологии в маркетинге / Э. В. Рыбакова // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорус. гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : БГЭУ, 2002. - С. 267-269.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/25247
ISBN: 985-426-835 - 7
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2002

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybakova_E._V._S._267-269.pdf943.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.