Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22945
Title: Multibranding marketing model as an innovation in Belarus hospitality market
Authors: Жук, И. Г.
Zhuk, I. G.
Keywords: индустрия гостеприимства;Repubic of Belarus;hotels;hospitality industry
Issue Date: 2011
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Citation: Жук, И. Г. Multibranding marketing model as an innovation in Belarus hospitality market / И. Г. Жук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы Республиканской студенческой научно-практической конференции, Минск, 22 ноября 2010 г. / [редкол.: Н. А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2011. - С. 43-44.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22945
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuk_I._G..pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.