Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18407
Title: Knowledge-based competitive advantage and its potential in a case of Latvian food manufacturers
Authors: Lapa, I.
Keywords: пищевое производство;конкурентоспособность;конкуренция;экономика Латвии
Issue Date: 2009
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
metadata.dc.language: Английский
Citation: Lapa, I. Knowledge-based competitive advantage and its potential in a case of Latvian food manufacturers / I. Lapa // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорус. гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Рэйплац, 2009. - С. 4-10.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18407
ISBN: 978-985-90065-9-3
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lapa_I_str_4_10.pdf516.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.