Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLapa, I.ru_RU
dc.date.accessioned2015-05-17T15:17:14Zru_RU
dc.date.accessioned2015-06-05T09:29:51Z-
dc.date.available2015-05-17T15:17:14Zru_RU
dc.date.available2015-06-05T09:29:51Z-
dc.date.issued2009ru_RU
dc.identifier.citationLapa, I. Knowledge-based competitive advantage and its potential in a case of Latvian food manufacturers / I. Lapa // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорус. гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Рэйплац, 2009. - С. 4-10.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-90065-9-3ru_RU
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18407ru_RU
dc.languageАнглийскийru_RU
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.language.isoАнглийскийru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectпищевое производствоru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectэкономика Латвииru_RU
dc.titleKnowledge-based competitive advantage and its potential in a case of Latvian food manufacturersru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lapa_I_str_4_10.pdf516.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.