Suche


Neue Suche starten
Facetten hinzufügen:

Wenden Sie Filter/Facetten an, um Ihre Suche zu verfeinern.


Treffer 17626-17650 von 18021 (Suchzeit: 0.047 Sekunden).
Treffer Dokumente:
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)DokumenttypLanguage
2025Modern monetary theory in macroeconomic discussionHrushetskaya, A.; Грушецкая, А. С.ArticleАнглийский
2025Perspektiven für die entwicklung der logistik unter modernen politischen und wirtschaftlichen bedingungenLemeshev, Y.; Yakzhik, M.; Лемешев, Ю. В., u.a.ArticleНемецкий
2025Urban growth in the context of globalizationTvoronovich, K.; Творонович, К. В.ArticleАнглийский
2025Aktuelle trends in der entwicklung der weltwirtschaftLenkewitsch, K.; Ленкевич, К.ArticleНемецкий
2025Economic confidence and investment activity: how the level of trust affects investment volumes in different countriesLatyshevich, P.; Латышевич, П. В.ArticleАнглийский
2025Changes in consumer preferences due to digital transformationZelenko, M.; Solushko, A.; Зеленко, М. А., u.a.ArticleАнглийский
2025The influence of language on the perception of advertising messagesSakun, D.; Сакун, Д. С.ArticleАнглийский
2025The impact of artificial intelligence on the unemployment rate in the Republic of BelarusKoldunova, A.; Колдунова, А. А.ArticleАнглийский
2025Social-cultural environment of global businessYushkevich, A.; Rukal, P.; Юшкевич, А. В., u.a.ArticleАнглийский
2025Implementation of communicative strategies in the discourse of entertainment shows (based on Russian, English, and Spanish languages)Biryuk, A.; Бирюк, А. А.ArticleАнглийский
2025Générations au travail: comment harmoniser les différencesEphimenko, M.; Tchaïkova, K.; Ефименко, М. А., u.a.ArticleФранцузский
2025Impact de la visualisation publicitaire sur sa perceptionKrivochééva, S.; Кривошеева, С. И.ArticleФранцузский
2025Emotional intelligence as a means of overcoming language barriers in second language acquisitionZhuk, M.; Жук, М. А.ArticleАнглийский
2025El negocio familiar en México en la era digital: adaptación a nuevas condicionesErmanova, M.; Kostakova, V.; Ерманова, М. В., u.a.ArticleИспанский
2025The art of persuasion: mastering the skills that lead to successVorontsova, A.; Воронцова, А. В.ArticleАнглийский
2025The correlation between the Russian education system and the country’s economic growthPiatrova, A.; Петрова, А. С.ArticleАнглийский
2025Digital transformation in everyday life: how technologies are changing habits and lifestylesPohozhay, K.; Похожай, К. А.ArticleАнглийский
2025Patriotism at the social stage of society developmentMikhailova, E.; Михайлова, Е. А.ArticleАнглийский
2025Вежливость как категория делового дискурсаЧэнь Тяньфу; Chen TianfuArticleРусский
2025Dynamics of the Russian word’s «sovereignty» meaningDavletshina, Y.; Давлетшина, Я. А.ArticleАнглийский
2024Экологическое сознание и его влияние на поведение потребителейБерезка, Е. А.; Василевич, В. М.ArticleРусский
2024Экобрендинг: как зеленый маркетинг привлекает современного потребителяБелонович, П. С.ArticleРусский
2024Роль биоразлагаемых материалов в модеБердникович, К. И.; Василевская, Е. М.ArticleРусский
2024Экомаркетинг как инструмент развития бизнесаБогуш, В. А.; Цыганкова, М. Е.ArticleРусский
2025Anwendungsformen künstlicher intelligenz in der modernen tourismusbrancheSkorina, V.; Скорина, В. Д.ArticleНемецкий
Treffer 17626-17650 von 18021 (Suchzeit: 0.047 Sekunden).