Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-15 of 18 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017Instagram: entertainment or a source of revenue?Lomakina, V. S.; Bondarovich, E. S.; Karlova, G. G.ThesisАнглийский
2014Современные тенденции в создании логотипов и фирменного стиляШуляк, Д. Е.; Shulyak, D. E.-Русский
2004Нужен ли брэнд белорусским предприятиям?Солонович, Е. Д.; Солонович, Т. Д.; Волкова, И. Н.ArticleРусский
2018SMM as a tool for business promotionKerez, A.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2018Actual problems of international marketing economy of impressionsTsikhanovich, K.; Pyrko, K.; Shumskaya, N. I.ArticleАнглийский
2018Эволюция брендаБоровец, И. Н.ThesisРусский
2004A brand new imageВитушко, О. Н.; Vitushko, O. N.-Английский
2019Advertisement issues in the modern worldDanilenko, А.ArticleАнглийский
2019Shockvertising as a way to publik attentionKerez, A.ArticleАнглийский
2019The empact of celebrity endorsement on consumer buying behaviorMedvedenko, D.; Neusikhina, V.ArticleАнглийский
2019Брендинг и его эффективность в торговой организацииЯсинская, А. А.; Роль, М. И.ArticleРусский
2019Брендинг и его роль в продвижении товараЗаврагина, А. Н.ArticleРусский
2019Брендинг на рынке недвижимостиМаневич, А. В.ArticleРусский
2019Бренд в международном бизнесе: понятие и алгоритм созданияКлентак, К. А.; Неусихина, В. А.ArticleРусский
2018Развитие белорусских брендовВоронович, Ю. А.; Ярош, А. В.ArticleРусский
Results 1-15 of 18 (Search time: 0.0 seconds).