Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107428
Title: Linguocultural features of advertising and marketing. How language and culture influence the perception of brand
Other Titles: Лингвокультурные особенности рекламы и маркетинга. Как язык и культура влияют на восприятие бренда
Authors: Borisyuk, A.
Борисюк, А. А.
Keywords: маркетинг;маркетинговые инструменты;реклама;бренды;McDonald's;лингвокультурология;brands
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Borisyuk, A. Linguocultural features of advertising and marketing. How language and culture influence the perception of brand / A. Borisyuk; науч. рук. Д. И. Бондарчук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 595-596.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107428
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borisyuk_595_596.pdf177.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.