Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107254
Title: 探究万达电影集团影响力营销的竞争格局
Other Titles: Изучение конкурентного ландшафта маркетинга влияния для корпорации «Wanda Film»
Authors: Zhang Pengqi
Чжан Пэнци
Keywords: конкуренция;анализ конкурентной среды;влияние маркетинга
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Китайский
Type: Article
Citation: Zhang Pengqi. 探究万达电影集团影响力营销的竞争格局 / Zhang Pengqi; науч. рук. М. В. Лесниченко-Роговская // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 320-321.
Abstract: By using the Porter's Five Forces model, this paper comprehensively analyses the competitive environment analysis of Wanda Film Company in the field of influencer marketing. Five aspects are examined: existing competitors, potential competitors, threat of substitutes, bargaining power of suppliers, and bargaining power of consumers.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107254
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhan_Pentsi_320_321.pdf421.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.