Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhang Pengqi-
dc.contributor.authorЧжан Пэнци-
dc.date.accessioned2025-05-12T12:40:15Z-
dc.date.available2025-05-12T12:40:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationZhang Pengqi. 探究万达电影集团影响力营销的竞争格局 / Zhang Pengqi; науч. рук. М. В. Лесниченко-Роговская // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 320-321.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-564-519-2-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107254-
dc.description.abstractBy using the Porter's Five Forces model, this paper comprehensively analyses the competitive environment analysis of Wanda Film Company in the field of influencer marketing. Five aspects are examined: existing competitors, potential competitors, threat of substitutes, bargaining power of suppliers, and bargaining power of consumers.ru_RU
dc.languageКитайский-
dc.language.isozhru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectанализ конкурентной средыru_RU
dc.subjectвлияние маркетингаru_RU
dc.title探究万达电影集团影响力营销的竞争格局ru_RU
dc.title.alternativeИзучение конкурентного ландшафта маркетинга влияния для корпорации «Wanda Film»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhan_Pentsi_320_321.pdf421.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.