Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107251
Title: The use of superstitions in advertisements
Other Titles: Использование суеверий в рекламных целях
Authors: Burakova, M.
Буракова, М. С.
Keywords: реклама;суеверия;рекламные кампании;поведенческая экономика;advertising
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Burakova, M. The use of superstitions in advertisements / M. Burakova; науч. рук. О. Н. Филимончик // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 329-330.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107251
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burakova_329_330.pdf161.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.