Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107195
Title: Promotion of sports brands through social media in different countries: challenges and opportunities for international companies
Other Titles: Особенности продвижения спортивных брендов через социальные сети в разных странах: вызовы и возможности для международных компаний
Authors: Butonina, V.
Бутонина, В. А.
Keywords: sports marketing;спортивный маркетинг;спортивные бренды
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Butonina, V. Promotion of sports brands through social media in different countries: challenges and opportunities for international companies / V. Butonina; науч. рук. К. А. Белова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 172-173.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107195
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Butonina_172_173.pdf161.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.