Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106989
Title: The window display as a part of brand marketing
Other Titles: Витрины как часть маркетинга бренда
Authors: Zhao Sijia
Чжао Сыцзя
Keywords: визуальный маркетинг;витрины;дизайн витрин;visual marketing
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Zhao Sijia. The window display as a part of brand marketing / Zhao Sijia; науч. рук. М. Л. Карпенкова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 120-121.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106989
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhao_Sytszya_120_121.pdf164.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.