Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104187
Title: Идентичность бренда: электронный учебно-методический комплекс для специальности 6-05-0412-04 «Маркетинг»
Authors: Крылова, Е. Г.
Keywords: бренды;торговые марки;бренд-менеджмент;реклама;brand management
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Learning Object
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104187
Appears in Collections:6-05-0412-04 Маркетинг
Кафедра маркетинга

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma_2024.pdf567.96 kBAdobe PDFView/Open
EUMK.docx
  Restricted Access
доступен в локальной сети156.6 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.