Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрылова, Е. Г.-
dc.date.accessioned2024-10-30T13:44:46Z-
dc.date.available2024-10-30T13:44:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104187-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectбрендыru_RU
dc.subjectторговые маркиru_RU
dc.subjectбренд-менеджментru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectbrand managementru_RU
dc.titleИдентичность бренда: электронный учебно-методический комплекс для студентов специальности 6-05-0412-04 «Маркетинг»ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Appears in Collections:6-05-0412-04 Маркетинг
Кафедра маркетинга

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma_2024.pdf567.96 kBAdobe PDFView/Open
EUMK.docx
  Restricted Access
доступен в локальной сети156.6 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.