Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103567
Title: The relationship between human temperament and marketing tools
Other Titles: Взаимосвязь темперамента человека и средств маркетинга
Authors: Karas, D.
Карась, Д. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Karas, D. The relationship between human temperament and marketing tools / D. Karas; науч. рук. В. А. Усевич // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 349-350.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103567
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karas_349_350.pdf433.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.