Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103333
Title: Tik Tok as an Effective Means of Promoting Tourist Services
Other Titles: Tik Tok как эффективное средство продвижения туристических услуг
Authors: Gibashova, A.
Keywords: digital marketing;social media;online platforms;tourist services;цифровой маркетинг;социальные сети;онлайн-площадки;туристические услуги
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Gibashova, A. Tik Tok as an Effective Means of Promoting Tourist Services / A. Gibashova; науч. рук. Е. О. Машкарева // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 420-421.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103333
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gibashova_420_421.pdf505.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.