Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103269
Title: Trends in the development of digital-marketing on the example of the Coca-Cola advertising campaign
Other Titles: Тенденции развития digital-маркетинга на примере рекламной кампании Кока-Кола
Authors: Germanova, A.
Германова, А. В.
Keywords: реклама;цифровой маркетинг;психология восприятия;нейроэстетика;psychology of perception
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Germanova, A. Trends in the development of digital-marketing on the example of the Coca-Cola advertising campaign / A. Germanova; науч. рук. О. В. Глухова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 332-333.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103269
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Germanova_332_333.pdf439.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.