Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103047
Titre: Analytical Marketing Research for Subcultural Group of Chinese Students in Russia
Auteur(s): Zhao Changyi
Mots-clés: marketing research;alien habitat;chinese students;consumer behavior;маркетинговые исследования;чужая среда обитания;китайские студенты;потребительское поведение
Date de publication: 2024
Editeur: Колорград
Language: Английский
Type: Article
Référence bibliographique: Zhao Changyi. Analytical Marketing Research for Subcultural Group of Chinese Students in Russia / Zhao Changyi // Экономический рост Республики Беларусь: глобализация, инновационность, устойчивость : материалы XVII Международной научно-практической конференции, Минск, 16 мая 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редколлегия: А. В. Егоров (ответственный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2024. – С. 218-219.
Résumé: This paper focuses on the consumer behaviour of a group of Chinese students in the territory of Russia, with a special focus on a sample of 50 Chinese students located at Tomsk State.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103047
ISBN: 978-985-896-756-7
Collection(s) :2024

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Zhao_Changyi_218_219.pdf148.34 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.