Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhao Changyi-
dc.date.accessioned2024-06-10T11:35:11Z-
dc.date.available2024-06-10T11:35:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZhao Changyi. Analytical Marketing Research for Subcultural Group of Chinese Students in Russia / Zhao Changyi // Экономический рост Республики Беларусь: глобализация, инновационность, устойчивость : материалы XVII Международной научно-практической конференции, Минск, 16 мая 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редколлегия: А. В. Егоров (ответственный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2024. – С. 218-219.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-896-756-7-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103047-
dc.description.abstractThis paper focuses on the consumer behaviour of a group of Chinese students in the territory of Russia, with a special focus on a sample of 50 Chinese students located at Tomsk State.ru_RU
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherКолорградru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectalien habitatru_RU
dc.subjectchinese studentsru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectчужая среда обитанияru_RU
dc.subjectкитайские студентыru_RU
dc.subjectпотребительское поведениеru_RU
dc.titleAnalytical Marketing Research for Subcultural Group of Chinese Students in Russiaru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhao_Changyi_218_219.pdf148.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.