Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102842
Title: Clip thinking in the context of modern marketing a tourist product
Other Titles: Клиповое мышление в контексте современного маркетинга туристического продукта
Authors: Shcherbach, E.
Щербач, Е. М.
Keywords: tourism marketing;advertising social networks;туристический маркетинг
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Shcherbach, E. Clip thinking in the context of modern marketing a tourist product / E. Shcherbach; науч. рук. К. А. Белова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 123-124.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102842
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shcherbach_123_124.pdf432.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.