Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102704
Title: The impact of a culture on a global marketing
Other Titles: Влияние культуры на глобальный маркетинг
Authors: Arefyeva, A.
Арефьева, А. С.
Keywords: маркетинговые стратегии;глобальный маркетинг;бренды;маркетинговая культура;marketing strategies
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Arefyeva, A. The impact of a culture on a global marketing / A. Arefyeva; науч. рук. А. И. Сорокина // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 172-173.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102704
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arefyeva_172_174.pdf437.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.