Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102021
Title: Концепция трейд-маркетинга в современных белорусских условиях
Other Titles: The Concept of Trade Marketing in Modern Belarusian Conditions
Authors: Котов, А. М.
Kotau, A.
Keywords: трейд-маркетинг;торговля;ритейл;производитель;POS-материалы;дистрибьюторы;эффективность;trade marketing;retail
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Котов, А. М. Концепция трейд-маркетинга в современных белорусских условиях / А. М. Котов // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2024. - № 1 - C. 67-74.
Abstract: Рассматривается понятие трейд-маркетинга, его связь с участниками рынка. Показаны важность использования трейд-маркетинга в местах продаж, цели и требования торговли и производителей к нему. Анализируются факторы успеха трейд-маркетинга, его эффективность и результативность. Указаны недостатки оценки эффективности трейд-маркетинга на предприятии.
The article discusses the concept of «trade marketing» and its connection with market participants. The importance of using trade marketing at points of sale is shown. The goals and requirements of trade and manufacturers for trade marketing are shown. Success factors of trade marketing, its efficiency and effectiveness are analyzed. The shortcomings of evaluation of trade marketing efficiency at an enterprise are indicated.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102021
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2024, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotov_67_74.pdf364.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.