Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 4233 to 4312 of 69502 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2003N-балльная шкала оценки знанийПетрович, В. Д.ThesisРусский
2023Nachhaltige Entwicklung im Kontext der GeschfäftstätigkeitBaigot, P., et alArticleНемецкий
2023Nachhaltigkeitsstrategie in der modernen weltwirtschaftTkatschjowa, A., et alArticleНемецкий
2019NamingBudrevich, M., et alArticleАнглийский
2011Naming as a basis for first-class brandingГуз, Е. А., et al-Английский
2023Naming as the basis of a successful projectSilivonchyk, A., et alArticleАнглийский
2002Napster – юридические и экономические проблемыГаврилюк, Д. И., et alArticleРусский
2006Narcotrcifico: el aspecto econоmicoЯнковская, Т. В., et al-Итальянский
2012Naroch, un verdadero balneario o una ilusion?Короткая, Д. Г.-Испанский
2003Nasty уеаr of surprises for the world accounting systemЛевченко, А. В.ArticleАнглийский
2023National branding as a tool for promoting a country's soft powerSharlay, E.ArticleАнглийский
2021National competitiveness: methodological challenges beyond the fourth industrial revolutionVashkevich, Yu. B.ArticleАнглийский
2011National features of PR-events to celebrate a holiday "The city day"Лукашеня, Н. С., et al-Английский
2011National specificity in trademarks of beer brandsКарпова, Ю. О., et al-Английский
2015National Strategies of Transition Economies : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-25 81 01 «International Economics and Trade Policy»Борисик, О. В., et al-Английский
2017-06-30National Strategies of Transition Economies : Syllabus for Master's program Specialization 1-25 81 01 «International Economics and Trade Policy»Borisik, O. V.Learning ObjectАнглийский
2019Nationalflagge als einzigartiges Attribut des Landes - ist das jetzt so?Schachnowitsch, W., et alThesisНемецкий
2020Nationalitäten in phraseologismenPatschko, A., et alArticleНемецкий
2020Native advertisingKunitskaya, M.ArticleАнглийский
2001NATO, Yugoslavia and international lawПасиевич, В. В., et al-Английский
2021Nature-positive crop production in the NetherlandsKliukin, A., et alArticleАнглийский
2022NDVI – ведущий вегетационный индекс в системе мониторинга сельскохозяйственных угодийКазак, А. В.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2019Necessary elements to provide collaborative leadershipAyaka Takeuchi, et alLearning ObjectАнглийский
2023Necessity for diversity, equity and inclusion (DEI) in the workspaceZybkovskaya, A.ArticleАнглийский
2024Negative aspects of globalization and their impact on the world economyKurilenok, A., et alArticleАнглийский
2002Negative consequences of globalisation and the way of its recoveryСабук, С. К.ArticleАнглийский
2006Negative political advertising: is it really so effective?Пешина, К. Г., et al-Русский; Английский
2021Negotiations as a basis of international businessYakubova, E., et alArticleАнглийский
2022NeobankingSilvanovich, A.ArticleАнглийский
2012Neologisms in modern business EnglishЖгировская, Е. С.-Английский
2012Neologisms in taxationРудзкая, В. В.-Английский
2023Neologisms in the tourism industry. New words of 2022Belyak, E., et alArticleАнглийский
2001Network marketing как новая форма дистрибьюцииЯковская, Т. М.ThesisРусский
2004Network маркетингСтасюкевич, С. В.ThesisРусский
2017Neural networks in businessKonetsky, V. A., et alThesisАнглийский
2016Neural networks in businessKonetsky, V. A., et al-Английский
2015Neuroeconomics: the bless and the curseAndilevko, J., et al-Английский
2019NeurographicsDubovik, A.ArticleАнглийский
2023Neuromanagement – a new branch of managementKerestsedjiyants, P., et alArticleАнглийский
2023Neuromarketing as a tool in social networksGoncharenko, V., et alArticleАнглийский
2023Neuromarketing in the retail sectorLozhkina, A., et alArticleАнглийский
2019New approach of solving the problem of overtourism in ItalyБородовская, А. С., et alArticleАнглийский
2016New approach tо thе analysis of enterprise's competitive сарасitу in UzbekistanRoldugin, V., et alArticleАнглийский
2020New directions in Belarusian marketing on the example of the international company “CIVITTA”Komalova, V.ArticleАнглийский
2001New economyГоворко, Н. Н.ThesisАнглийский
2017New economy in cyberspace — experience of Polish-Belarusian cooperationPartycki, S., et alThesisАнглийский
2001New economy in der weltСамович, И., et al-Немецкий
2017New economy: challenges for traditional organizational structuresR. van de PollThesisАнглийский
2015New Heights (Part 1) : электронное учебно-методическое пособие для студентовДмитриева, О. П., et al-Английский
2015New Heights (Part 2) : электронное учебно-методическое пособие для студентовДмитриева, О. П., et al-Английский
2017New industrialization as a concept of regional industrial developmentAftakhova, U., et alThesisАнглийский
2024New industrialization in the global economyMikheikova, A., et alArticleАнглийский
2018New mechanisms of the VAT lawVincencova, E.ThesisАнглийский
2000New Modern Conception of MarketingShatov, S., et al-Английский
2020New opportunities for the world economyUsovich, P.ArticleАнглийский
2024New opportunities in the securities market of the Republic of BelarusDynnik, S., et alArticleАнглийский
2020New player on the financial marketKutuzova, Z., et alArticleАнглийский
2002-04-18New prospectives in business: e-commerceТареева, Т. А., et alThesisанглийский
2021New skills of the accountant profession in the digital economyMakaruk, P.ArticleАнглийский
2022New travel trend: how the coronavirus has changed the preferences of touristsСелькова, Е. А., et alArticleАнглийский
2016New trend marketing on the internet: what's that, and what does it do?Kanash, K., et al-Английский
2016New type of advertising: ADS on blogsAbiralo, D., et al-Английский
2020New vision of interior desigh in the marketing fieldHoteit, O., et alArticleАнглийский
2009New words in the sphere of globalizationShulga, N. V.ThesisАнглийский
2022New Zealand as a successful businessmanKorol, D., et alArticleАнглийский
2019Les nėologismes dans les sphères politique et économique de la langue françaiseShadurskaya, K., et alThesisФранцузский
2014NFC технологии в современном миреСанкевич, А. С., et alThesis-
2022NFT как инструмент привлечения инвестицийРоманович, А. Г.ArticleРусский
2022NFT как информационные технологииПетрова, Е. А., et alArticleРусский
2022NFT как новое явление в мировой цифровой экономикеСтолярова, Е. В.ArticleРусский
2022NFT — новая единица цифровой экономикиМаксименко, О. А.ArticleРусский
2021NFT-токены в цифровой экономике: тенденции и перспективы развитияКривецкая, Д. В., et alArticleРусский
2022NFT: vice or virtueRozum, V., et alArticleАнглийский
2022NFT: особенности, проблемы, перспективы использованияВставский, П. Д., et alArticleРусский
2013Niestabilność oŧoczenia zewnęŧrznego a procesy kooperacji oraz fuzji I przejęć firmHościlowicz, E.-Польский
2011Niños indigo como fenómenoПолячок, А. А.-Испанский
2023Nomination des magasins en ligne françaises et bielorusses: analyse structurelleNekhme, M., et alArticleФранцузский
2022Nomophobie comme une maladie du XXI sècleBoulaï, D., et alArticleФранцузский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: