Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22854
Title: Naming as a basis for first-class branding
Authors: Гуз, Е. А.
Guz, E. A.
Keywords: иностранные языки;brands;marketers
Issue Date: 2011
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Citation: Гуз, Е. А. Naming as a basis for first-class branding / Е. А. Гуз // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы Республиканской студенческой научно-практической конференции, Минск, 22 ноября 2010 г. / [редкол.: Н. А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2011. - С. 17-18.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22854
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guz_E._A..pdf2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.