Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18296
Title: Negative political advertising: is it really so effective?
Other Titles: Насколько эффективна негативная политическая реклама?
Authors: Пешина, К. Г.
Peshina, K. G.
Keywords: реклама;политика;company D. Eisenhower;political advertising
Issue Date: 2006
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Английский
Citation: Пешина, К. Г. Negative political advertising: is it really so effective? = Насколько эффективна негативная политическая реклама? / К. Г. Пешина // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы III республиканской научной студенческой конференции, Минск, 31 мая - 1 июня 2006 г. / [ред.кол.: Г.А. Короленок (гл.ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2006. - С. 247.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18296
ISBN: 985-484-361-0
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peshina_K_G,_2006,_S._247.pdf697.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.