Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 2798 to 2857 of 69360 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2022ESG-оценка компаний: актуальные тенденции и методыХоменко, Е. В.; Плесовских, Д. В.ArticleРусский
2023ESG-принцип как способ повышения инвестиционной привлекательности предприятияМазур, К. В.ArticleРусский
2023ESG-принципы в маркетингеРоговская, А. И.; Мартынюк, Д. Г.ArticleРусский
2009ESP projects at Gorlovka Pedagogical Institute of Foreign LanguagesPeregudova, Ye. A.ThesisАнглийский
2009ESP в свете новой типовой учебной программы по иностранным языкам в неязыковых вузахВасючкова, О. И.; Vasyuchkova, O. I.ThesisРусский
2011España, el decimo pais del mundo con mas poblacion inmigranteВоропинова, В. Г.; Колос, Ю. С.-Испанский
2017España: todo bajo el sol : электронное учебно-методическое пособие по дисциплине «Cтрановедение» (2-ой иностранный язык, испанский) для студентов дневного и заочного отделенияШколина, И. М.; Дыро, Е. В.; Тарасик, М. А.; Маркелова, Л. И.-Испанский
2022Especialidades del comercio bilateral entre Bielorrusia y VenezuelaBatyi, E.; Батый, Е. Д.ArticleИспанский
2015Especially trade and economic cooperation of the Republic of Belarus with foreign countries : electronic educational-methodical complex for Master’s program "International economic policy and transnational business"Шкутько, О. Н.; Shkutko, O. N.-Русский
2004Essence and basic tasks solved in the international marketing. Kinds of decisionsShepelevich, T. O.; Pavlova, L. P.ArticleАнглийский
2022Essence and features of international investingGladkaya, D.; Yurkevich, K.; Гладкая, Д. Д.; Юркевич, К. В.ArticleАнглийский
2023Essence and rules of effective risk managementArkhim, E.; Spitsyna, M.; Архим, Э. М.; Спицына, М. А.ArticleАнглийский
2007Essentials for commercial organisation to operate successfully on the marketСавастей, В. А.; Пилипенко, А. А.-Английский
2021Establishing relationships between the state and (un)civil society within the framework of neo-militant democracyRak, J.ArticleАнглийский
2001Estilos de direcciόn y criterios para elegirlosЛюботынский, Г. И.; Lubotynskij, G. I.-Испанский
2021Estrategias comunicativas en el discurso sobre la pandemia de Covid-19Tkacheva, V.; Ткачёва, В. В.ArticleИспанский
2007Estrategias para gestion del riesgo climatico mediante derivados financierosMontserrat Font VilaltaThesisИспанский
2021Estrategias y tácticas de la conducta verbal del presentador del programa nocturno «Late Motiv»Rusak, A.; Русак, А. А.ArticleИспанский
2024Ethical aspects of the use of artificial intelligenceHorbach, A.; Горбач, А. С.ArticleАнглийский
2021Ethical marketingAntonyuk, S.; Navitskaya, I.ArticleАнглийский
2017-10-31Ethics : the higher education curriculum (training program) on an academic discipline for the specialty 1-25 81 06 «Accounting, analysis and audit»Kuhto, J. J.Learning ObjectАнглийский
2022Ethics and business customs in JapanLynko, D.; Лынько, Д. А.ArticleАнглийский
2017Ethics and corporate social responsibility: Belarus experienceGorbat, O. V.ThesisАнглийский
2022Ethics and particularities concerning business in the Arabic countriesOpolko, А.; Ополько, А. А.ArticleАнглийский
2015Ethnic advertising — the factor of globalization = Этническая реклама — фактор глобализацииNesteruk, A.ThesisРусский
2005Ethnocommunicative competence (ECC) and its role in creation and development of international relationship in LatviaPlotka, l.; Vidnere, M.ThesisАнглийский
2020EU, EAEU and OBOR: Competition of Cooperation?Ozhigina, V. V.ArticleАнглийский
2018Eurasian Economic Union and European Union: comparison of the integrations and prospectsVasilevskiy, A. I.; Klimuk, E. V.ArticleАнглийский
2001Euro - sus ventajas y sus carencias para EuropaПодрезов, Д.-Испанский
2001Euro: nouveau plancher historique de l'euro face au dollarБогаченко, Т.; Bogachenko, T.-Французский
2002-04-18Euro: problems and prospectsСмольский, В. Н.; Smolskiy., V. NThesisанглийский
2000Euro: The Estimation of Current Condition and Perspectives for the Future DevelopmentRabko, D.; Рабко, Д. А.-Английский
2000Euro: the estimation of current condition and perspectives for the future developmentРабко, Д. А.ThesisАнглийский
2002-04-18Euro: ventajas у desventajas de la puesta en circulaciónМозоль, А. И.; Mozol, A. I.ThesisИспанский
2000Europe and corruptionНемцова, И. В.; Nemcova, I. V.ThesisАнглийский
2001Europe means qualityДикун, И. А.-Английский
2000European Union and post soviet countries: Legislative and economic aspectЖолудь, Я. О.; Zholud, Ya. O.ThesisАнглийский
2019European Voluntary Service as a bridge to develop international relationshipsShavrov, V.; Shumyakova, L.; Шавров, В. Ю.; Шумякова, Е. А.ThesisАнглийский
2004«EURO»: latent threats and destructive egoismGuzenko, E. G.; Pavlova, L. P.ArticleАнглийский
2019Evaluación de la eficiencia de los internautas en el comercio electrónico BelarusoVrublevskaya, M.; Врублевская, М. А.ThesisИспанский
2001Evaluaciόn econόmica de medicamentosЛапко, Д.; Lapko, D.-Испанский
2019Evaluation of Russian visitors on Vietnamese tourism servicesPham Anh; Nguyen Minh Thu; Do Huong LanArticleАнглийский
2022Evaluation of the communication effectiveness of advertising activities (on the example of the Conte brand)Kravchuk, A.ArticleАнглийский
2004EVC анализ - инструмент ценообразования на рынках предприятийЯнковская, Н. П.; Побединская, А. Ю.ArticleРусский
2016Event greening – a promising area of event managementMarkevich, D.; Vasilevskaya, L.; Vashkevich, J.-Английский
2016Event management of the international exhibitions (case study of the exhibition «HouseExpo-2016»)Полубинский, П. С.; Palubinski, P. S.ThesisАнглийский
2019Event managment in BelarusSoychik, A.ArticleАнглийский
2021-06-29Event Marketing : Academic Program for the Master Course for Major 1-26 80 05 “Marketing”Kovalevskaya, I. I.; Chepik, I. N.Learning ObjectАнглийский
2021Event marketing : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Чепик, И. Н.Learning ObjectАнглийский
2019Event marketing concept in the music festival industry in BelarusIvasenka, V. M.; Razumova, S. V.; Ивасенко, В. М.; Разумова, С. В.ArticleАнглийский
2017Event marketing: a new approach to product promotionDrachilovskaya, N. A.; Glinov, P. A.; Bedritskaya, L. V.ThesisАнглийский
2020Event tourism in Belarus: a development toolMassidda, C.; Shavruk, Yu.; Pavlovskaya, S.ArticleАнглийский
2021Event tourism in Belarus: problems and prospects of developmentАникина, А. А.; Нехай, Д. Д.ArticleАнглийский
2017Event-Making Management : electronic educational-methodical complex for undergraduates for undergraduates of the specialty 1-26 81 05 "Marketing" master program "Event marketing"Могиленских, Н. П.-Русский; Английский
2017Event-management and optimization tools in socio cultural field in MinskNenadovets, A.; Nikolina, T.ThesisАнглийский
2024La evolución de la actividad turística en Costa Rica y sus principales características del desarolloDrobkova, L.; Bardashevich, D.; Дробкова, Л. Ю.; Бардашевич, Д. В.ArticleИспанский
2022Evolution des logos de marques celebresSipatch, Y.; Сипач, Я. В.ArticleФранцузский
2023Evolution of non-cash money turnover in the Republic of Belarus. Development trends as of January 1, 2022Drobov, N.; Дробов, Н. Е.ArticleАнглийский
2019Examing 'negotiation of meaning' in a university international projectMirei Someya; Мирей СомейяThesisАнглийский
2000Exchange rate regimes. fixed or flexible?Дривень, Н. Н.; Гончарик, О. А.; Driven, N. N.; Goncharik, O. A.ThesisАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1