Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24700
Title: Ethnic advertising — the factor of globalization = Этническая реклама — фактор глобализации
Authors: Nesteruk, A.
Keywords: ethnic;creative technology;cultural identity;patriotism;национальные символы
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Nesteruk A. Ethnic advertising — the factor of globalization = Этническая реклама — фактор глобализации / A. Nesteruk // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф. студентов (Минск, 15— 16 апр. 2015 г.). — Минск : БГЭУ, 2015. — С. 349-350.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24700
ISBN: 978-985-564-057-9
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesteruk_A._s._339_340.pdf55.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.