Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24700
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNesteruk, A.-
dc.date.accessioned2015-12-01T13:03:45Z-
dc.date.available2015-12-01T13:03:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationNesteruk A. Ethnic advertising — the factor of globalization = Этническая реклама — фактор глобализации / A. Nesteruk // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф. студентов (Минск, 15— 16 апр. 2015 г.). — Минск : БГЭУ, 2015. — С. 349-350.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-564-057-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24700-
dc.languageРусский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectethnicru_RU
dc.subjectcreative technologyru_RU
dc.subjectcultural identityru_RU
dc.subjectpatriotismru_RU
dc.subjectнациональные символыru_RU
dc.titleEthnic advertising — the factor of globalization = Этническая реклама — фактор глобализацииru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesteruk_A._s._339_340.pdf55.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.