Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99870
Title: Организация маркетинговой деятельности предприятия на рынке строительных материалов (на примере ООО «Изоком»)
Authors: Шапурко, Ю. В.
Морозевич, О. А.
Черненко, О. Г.
Keywords: маркетинговая деятельность;строительные материалы;строительные организации;marketing activities
Issue Date: 2012
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Шапурко, Ю. В. Организация маркетинговой деятельности предприятия на рынке строительных материалов (на примере ООО «Изоком») / Ю. В. Шапурко, О. А. Морозевич, О. Г. Черненко // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2012. – С. 435-436.
Abstract: The article under consideration is dedicated to the issue of marketing organization at the company dealing in building materials such as PI-pipes. The problem solving requires in-depth studies to determine priority areas of the company's activities, to assess the market competitiveness and positioning, to analyze the business portfolio and the industry attractiveness etc. As a result of this intensive research the authors present the project of marketing organization at the company and the long-term strategy for its future development.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99870
ISBN: 978-985-553-073-3
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shapurko_435_436.pdf32.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.