Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99870
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorШапурко, Ю. В.-
dc.contributor.authorМорозевич, О. А.-
dc.contributor.authorЧерненко, О. Г.-
dc.date.accessioned2023-10-20T10:59:11Z-
dc.date.available2023-10-20T10:59:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШапурко, Ю. В. Организация маркетинговой деятельности предприятия на рынке строительных материалов (на примере ООО «Изоком») / Ю. В. Шапурко, О. А. Морозевич, О. Г. Черненко // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2012. – С. 435-436.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-553-073-3-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99870-
dc.description.abstractThe article under consideration is dedicated to the issue of marketing organization at the company dealing in building materials such as PI-pipes. The problem solving requires in-depth studies to determine priority areas of the company's activities, to assess the market competitiveness and positioning, to analyze the business portfolio and the industry attractiveness etc. As a result of this intensive research the authors present the project of marketing organization at the company and the long-term strategy for its future development.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectстроительные материалыru_RU
dc.subjectстроительные организацииru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.titleОрганизация маркетинговой деятельности предприятия на рынке строительных материалов (на примере ООО «Изоком»)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Shapurko_435_436.pdf32.5 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.