Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99850
Title: Технология проведения маркетинговых исследований в банковской сфере (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь))
Authors: Атапович, О. Н.
Черненко, О. Г.
Keywords: финансовый рынок;рынок кредитования жилья;ипотека;housing lending market
Issue Date: 2009
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Атапович, О. Н. Технология проведения маркетинговых исследований в банковской сфере (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь)) / О. Н. Атапович, О. Г. Черненко // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2008» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2009. – С. 330-333.
Abstract: Today buying living on credit is one of the most real ways of improving accommodation conditions for the Byelorussians. Credit market in Belarus shows great indexes during last 2 years. But there are some obstacles to this process: imperfections in legislation, absent of periodical marketing researches, use standard methods of targeting and promotion.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99850
ISBN: 978-985-476-762-8
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2008"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atapovich_330_333.pdf401.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.