Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтапович, О. Н.-
dc.contributor.authorЧерненко, О. Г.-
dc.date.accessioned2023-10-19T13:37:13Z-
dc.date.available2023-10-19T13:37:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАтапович, О. Н. Технология проведения маркетинговых исследований в банковской сфере (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь)) / О. Н. Атапович, О. Г. Черненко // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2008» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2009. – С. 330-333.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-476-762-8-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99850-
dc.description.abstractToday buying living on credit is one of the most real ways of improving accommodation conditions for the Byelorussians. Credit market in Belarus shows great indexes during last 2 years. But there are some obstacles to this process: imperfections in legislation, absent of periodical marketing researches, use standard methods of targeting and promotion.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectфинансовый рынокru_RU
dc.subjectрынок кредитования жильяru_RU
dc.subjectипотекаru_RU
dc.subjecthousing lending marketru_RU
dc.titleТехнология проведения маркетинговых исследований в банковской сфере (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь))ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2008"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atapovich_330_333.pdf401.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.