Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99812
Title: Маркетинговое исследование рынка розничных банковских услуг Республики Беларусь (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь))
Authors: Атапович, О. Н.
Морозевич, О. А.
Keywords: маркетинговое исследование;опрос;банковская деятельность;банковские услуги;marketing research;banking services
Issue Date: 2010
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Атапович, О. Н. Маркетинговое исследование рынка розничных банковских услуг Республики Беларусь (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь)) / О. Н. Атапович, О. А. Морозевич // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2009» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2010. – С. 361.
Abstract: Retail banking market in Belarus shows great indexes during last 3 years. In such high competition wins the one, who understands «the rules of the game» and its consumers better. The one who can better and quicker adopt the market and present the product that wills satisfact the consumers needs. That’s why marketing research of consumers' conduct at the market of retail deposits and development on the basis of the got results recommendations for improving the marketing activity of the bank now is acute as never.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99812
ISBN: 978-985-476-881-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2009"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atapovich_str.361.pdf230.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.