Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99812
Título : Маркетинговое исследование рынка розничных банковских услуг Республики Беларусь (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь))
Autor : Атапович, О. Н.
Морозевич, О. А.
Palabras clave : маркетинговое исследование;опрос;банковская деятельность;банковские услуги;marketing research;banking services
Fecha de publicación : 2010
Editorial : Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citación : Атапович, О. Н. Маркетинговое исследование рынка розничных банковских услуг Республики Беларусь (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь)) / О. Н. Атапович, О. А. Морозевич // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2009» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2010. – С. 361.
Resumen : Retail banking market in Belarus shows great indexes during last 3 years. In such high competition wins the one, who understands «the rules of the game» and its consumers better. The one who can better and quicker adopt the market and present the product that wills satisfact the consumers needs. That’s why marketing research of consumers' conduct at the market of retail deposits and development on the basis of the got results recommendations for improving the marketing activity of the bank now is acute as never.
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99812
ISBN : 978-985-476-881-6
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2009"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Atapovich_str.361.pdf230.79 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.