Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтапович, О. Н.-
dc.contributor.authorМорозевич, О. А.-
dc.date.accessioned2023-10-18T12:05:56Z-
dc.date.available2023-10-18T12:05:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАтапович, О. Н. Маркетинговое исследование рынка розничных банковских услуг Республики Беларусь (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь)) / О. Н. Атапович, О. А. Морозевич // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2009» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2010. – С. 361.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-476-881-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99812-
dc.description.abstractRetail banking market in Belarus shows great indexes during last 3 years. In such high competition wins the one, who understands «the rules of the game» and its consumers better. The one who can better and quicker adopt the market and present the product that wills satisfact the consumers needs. That’s why marketing research of consumers' conduct at the market of retail deposits and development on the basis of the got results recommendations for improving the marketing activity of the bank now is acute as never.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectмаркетинговое исследованиеru_RU
dc.subjectопросru_RU
dc.subjectбанковская деятельностьru_RU
dc.subjectбанковские услугиru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectbanking servicesru_RU
dc.titleМаркетинговое исследование рынка розничных банковских услуг Республики Беларусь (на примере ЗАО Банк ВТБ (Беларусь))ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2009"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atapovich_str.361.pdf230.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.