Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/9877
Title: Маржинальный анализ, как база для принятия управленческих решений в транспортных организациях
Other Titles: Marginal analysis as a basis for management decisions in transport organizations
Authors: Федоркевич, А. В.
Fedorkevich, A.
Keywords: маржинальный анализ;цены;управленческие решения;транспортные организации;транспортные услуги
Issue Date: 2012
Citation: Федоркевич, А. В. Маржинальный анализ, как база для принятия управленческих решений в транспортных организациях / А. В. Федоркевич // Бухгалтерский учет и анализ. - 2012. - N 4. - С. 36-42.
Abstract: В статье раскрыта важность использования маржинального анализа для принятия правильных управленческих решений в автотранспортных организациях.
The article revealed the importance of marginal analysis to make better management decisions in the autotransport organization.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/9877
Appears in Collections:2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorkevich_36_42.pdf290.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.