Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/98057
Title: The use of tropes in advertising texts as a means of reflecting the essence of advertising constant
Other Titles: Использование тропов в слоганах рекламных текстов как средство отражения сущности рекламной константы
Authors: Yakubova, P.
Якубова, П. Р.
Keywords: рекламные тексты;рекламные слоганы;реклама;advertising texts;advertising slogans
Issue Date: 2023
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Yakubova, P. The use of tropes in advertising texts as a means of reflecting the essence of advertising constant / P. Yakubova; науч. рук. Н. В. Бляхник // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 25 ноября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2023. – С. 530-531.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/98057
ISBN: 978-985-564-429-4
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakubova_530_531.pdf446.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.