Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97837
Title: Linguistic and cultural features of tourism advertising
Other Titles: Лингвокультурные особенности туристической рекламы
Authors: Belyak, E.
Беляк, Е. В.
Keywords: туристическая индустрия;реклама;рекламные тексты;advertising texts
Issue Date: 2023
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Belyak, E. Linguistic and cultural features of tourism advertising / E. Belyak; науч. рук. К. А. Белова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 25 ноября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2023. – С. 405-406.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97837
ISBN: 978-985-564-429-4
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belyak_405_406.pdf465.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.