Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97620
Title: Теоретические подходы к сущности трейд-маркетинга
Other Titles: Theoretical Approaches to the Essence of Trade Marketing
Authors: Котов, А. М.
Kotau, A.
Keywords: торговый маркетинга;трейд-маркетинг;мерчендайзинг;розничные торговцы;конечные потребители;shopping marketing;trade marketing
Issue Date: 2023
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Котов, А. М. Теоретические подходы к сущности трейд-маркетинга / А. М. Котов // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2023. - № 2 - C. 35-40.
Abstract: Рассматривается понятие «трейд-маркетинг». Показана важность использования трейд-маркетинга в экономике организаций. Приведен обзор литературных источников по трейд-маркетингу, рассмотрены теоретические подходы к его сущности, описана теория трейд-маркетинга в современных условиях, выявлены признаки трейд-маркетинга и указаны его ключевые элементы.
The article focuses on the concept of «trade marketing». It shows the importance of using trade marketing in the economy of organizations. Literary sources on trade marketing are reviewed; the theoretical approaches to its essence are considered; the theory of trade marketing in modern conditions is described; the features of trade marketing are identified and its key elements are indicated.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97620
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2023, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotov_35_40.pdf213.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.