Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97546
Titre: University teachers’ perceptions of COVID-19-induced education process
Autre(s) titre(s): Восприятие образовательного процесса в условиях пандемии COVID-19: опыт преподавателей вузов
Auteur(s): Chubo, L.
Mots-clés: COVID-19;distance learning;educational process;дистанционное обучение;образовательный процесс
Date de publication: 2023
Editeur: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Référence bibliographique: Chubo, L. University teachers’ perceptions of COVID-19-induced education process / L. Chubo; scientific adviser — Yu. Bulash // НИРС БГЭУ : сборник научных статей. Выпуск 12 / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Е. В. Гусаков (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2023. – С. 3-5.
Résumé: The article presents findings o f a survey conducted among foreign language teachers of Belarusian universities regarding their work during the COVID-19 period. The examination of the distance teaching experience has been made in terms of three aspects: emotional, language teaching, and logistical. Teachers’ opinions on the prospects of distance learning of foreign languages implementation have been obtained.
Представлены результаты опроса преподавателей иностранных языков университетов Республики Беларусь относительно их опыта преподавания в условиях пандемии COVID-19. Опыт дистанционного преподавания изучен в трех аспектах: эмоциональном, методическом и материально-техническом. Также получены мнения о перспективах внедрения дистанционного обучения в образовательный процесс по иностранным языкам.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97546
ISBN: 978-985-564-414-0
Collection(s) :2023

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Chubo_3_5.pdf87.13 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.