Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/96012
Title: Теоретические аспекты маркетинговых возможностей предприятий на внешних рынках
Other Titles: Theoretical Aspects of Enterprise Marketing Opportunities in Foreign Markets
Authors: Подгайский, Ф. А.
Padhaiski, F.
Keywords: маркетинговые возможности;маркетинговые проблемы;маркетинговые решения;маркетинговый план;marketing opportunities
Issue Date: 2022
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Подгайский, Ф. А. Теоретические аспекты маркетинговых возможностей предприятий на внешних рынках / Ф. А. Подгайский // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2022. - № 5 - C. 50-58.
Abstract: Рассматриваются теоретические аспекты маркетинговых возможностей предприятий и их особенности на внешних рынках. Предлагаются анализ маркетинговых возможностей деятельности предприятия, а также процесс маркетингового планирования деятельности компании на внешних рынках.
Theoretical aspects of the marketing opportunities of enterprises and their features in foreign markets are considered. An analysis of the marketing opportunities of the enterprise’s activities, as well as the process of marketing planning of the company’s activities in foreign markets is proposed.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/96012
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2022, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podgayskiy_50_58.pdf302.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.