Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87792
Title: Значение брэндинга для ОАО «Керамин»
Authors: Бурлакова, Е.
Черник, Н.
Keywords: брендинг;керамическая плитка;ассортимент продукции;торговая марка;branding;ceramic tile;trademark
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Бурлакова, Е. Значение брэндинга для ОАО «Керамин» / Е. Бурлакова, Н. Черник // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 281.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87792
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burlakova_str.281.pdf64.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.