Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлакова, Е.-
dc.contributor.authorЧерник, Н.-
dc.date.accessioned2021-04-27T10:48:02Z-
dc.date.available2021-04-27T10:48:02Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБурлакова, Е. Значение брэндинга для ОАО «Керамин» / Е. Бурлакова, Н. Черник // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 281.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87792-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectкерамическая плиткаru_RU
dc.subjectассортимент продукцииru_RU
dc.subjectторговая маркаru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectceramic tileru_RU
dc.subjecttrademarkru_RU
dc.titleЗначение брэндинга для ОАО «Керамин»ru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burlakova_str.281.pdf64.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.