Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86392
Titre: Особенности маркетинга в Великобритании
Auteur(s): Терешков, А. И.
Mots-clés: маркетинг;розничная торговля;обслуживание магазинов;marketing
Date de publication: 2000
Editeur: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Référence bibliographique: Терешков, А. И. Особенности маркетинга в Великобритании / А. И. Терешков // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 90-93.
Résumé: The article concentrates on the economy of services in Great Britain after the World War II. The author points out the fact of tremendous growth of the retail industries in the UK with the changes of the relationships of producers and sellers. The problems which the owners of supermarkets and hypermarkets faced with are mentioned.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86392
ISBN: 985-426-634-6
Collection(s) :Международное образование и партнерство

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Tereshkov_A._I..pdf111.23 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.