Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТерешков, А. И.-
dc.date.accessioned2021-02-05T07:57:03Z-
dc.date.available2021-02-05T07:57:03Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationТерешков, А. И. Особенности маркетинга в Великобритании / А. И. Терешков // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 90-93.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-634-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86392-
dc.description.abstractThe article concentrates on the economy of services in Great Britain after the World War II. The author points out the fact of tremendous growth of the retail industries in the UK with the changes of the relationships of producers and sellers. The problems which the owners of supermarkets and hypermarkets faced with are mentioned.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрозничная торговляru_RU
dc.subjectобслуживание магазиновru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.titleОсобенности маркетинга в Великобританииru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Международное образование и партнерство

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tereshkov_A._I..pdf111.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.