Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
Titre: О проблеме обучения маркетингу
Auteur(s): Карпеко, О. И.
Mots-clés: маркетинг;подготовка специалистов;зарубежный опыт;высшее образование;образовательные программы;marketing;training of specialists
Date de publication: 2000
Editeur: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Référence bibliographique: Карпеко, О. И. О проблеме обучения маркетингу / О. И. Карпеко // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 28-31.
Résumé: Small experience in training specialists in marketing in Belarus, weak implementation of marketing principles at the enterprises of the country demand the accurate study of marketing training abroad. At the same time we are to take into account the traditions of the National education and the specific conditions of the activities of Belarus enterprises in the period of transition to the market economy.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
ISBN: 985-426-634-6
Collection(s) :Международное образование и партнерство

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Karpeko_O._I..pdf118.64 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.