Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorКарпеко, О. И.-
dc.date.accessioned2021-02-03T10:38:57Z-
dc.date.available2021-02-03T10:38:57Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationКарпеко, О. И. О проблеме обучения маркетингу / О. И. Карпеко // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 28-31.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-634-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345-
dc.description.abstractSmall experience in training specialists in marketing in Belarus, weak implementation of marketing principles at the enterprises of the country demand the accurate study of marketing training abroad. At the same time we are to take into account the traditions of the National education and the specific conditions of the activities of Belarus enterprises in the period of transition to the market economy.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectподготовка специалистовru_RU
dc.subjectзарубежный опытru_RU
dc.subjectвысшее образованиеru_RU
dc.subjectобразовательные программыru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjecttraining of specialistsru_RU
dc.titleО проблеме обучения маркетингуru_RU
dc.typeThesisru_RU
Collection(s) :Международное образование и партнерство

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Karpeko_O._I..pdf118.64 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.