Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпеко, О. И. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-03T10:38:57Z | - |
dc.date.available | 2021-02-03T10:38:57Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Карпеко, О. И. О проблеме обучения маркетингу / О. И. Карпеко // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 28-31. | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 985-426-634-6 | - |
dc.identifier.uri | http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345 | - |
dc.description.abstract | Small experience in training specialists in marketing in Belarus, weak implementation of marketing principles at the enterprises of the country demand the accurate study of marketing training abroad. At the same time we are to take into account the traditions of the National education and the specific conditions of the activities of Belarus enterprises in the period of transition to the market economy. | ru_RU |
dc.language | Русский | - |
dc.language.iso | ru_RU | ru_RU |
dc.publisher | Белорусский государственный экономический университет | ru_RU |
dc.subject | маркетинг | ru_RU |
dc.subject | подготовка специалистов | ru_RU |
dc.subject | зарубежный опыт | ru_RU |
dc.subject | высшее образование | ru_RU |
dc.subject | образовательные программы | ru_RU |
dc.subject | marketing | ru_RU |
dc.subject | training of specialists | ru_RU |
dc.title | О проблеме обучения маркетингу | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Aparece en las colecciones: | Международное образование и партнерство |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Karpeko_O._I..pdf | 118.64 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.